Monday 14 November 2016

3. KERJA-KERJA PERSEDIAAN TAPAK RUMAH

Tapak rumah idaman saya sebelum ini merupakan tapak sawmill dan sudah lama terbiar. Sebelum ini arwah ayah bercucuk tanam pisang, ubi dan tanaman kampung. Namun setelah ketiadaannya tapak ini terbiar dan dipenuhi dengan semak samun dan selepas pengesahan untuk membuat tapak rumah  saya telah menyewa 'case' sehari untuk tujuan pembersihan tapak dan kawasan sekitar. Sebanyak RM450.00 untuk menyewa 'case'berkenaan. Untuk urusan tersebut saya menyerahkan kepada anak buah saya untuk urusan dengan tuan 'case' memandangkan saya dan suami agak sibuk dan kurang kenalan dalam urusan ini.

                                                       Gambar: Jalan Masuk Utama

                                                 Gambar: En.Suami memantau projek

Gambar: Proses Menambung Dan Kebenaran MDK

No comments:

Post a Comment