Tuesday 6 December 2016

15: KERJA-KERJA PELANTAIAN


06.12.2016 Saya tidak pandai nak menceritakan step step dalam pembinaan rumah idaman saya. Almaklumlah saya bukan dari bidang pembinaan. Cuma apa yang mampu saya ceritakan adalah melalui gambar-gambar. Sebab itulah saya seboleh-bolehnya hendak ke tapak pembinaan setiap hari, untuk merakamkan perkembangan pembinaan rumah idaman saya ini.💕💕 Jom kita tengok apa lagi perkembangan yang berlaku pada rumah idaman saya dan suami saya ini. Kali ini untuk mengambil gambar ini saya terpaksa memanjat tangga sementara.......


 
Gambar: Perkerja sedang meyediakan playwood
            untuk dijadikan base sementara lantai

 

 
Gambar: Pekerja sedang memaku playwood
untuk pelantaian.


                                               Gambar: Tingginya lantai rumah kami.

 
 
Gambar. Pemandangan dari sisi menunjukan
balkoni ruang keluarga


                                               Gambar: Slot-slot ruang rumah idaman kami.

                                     
                                         Gambar: Bos besar dan bos kecil melawat kawasan


No comments:

Post a Comment